Contact Info / Websites

All 17 game Reviews


Back2Back Back2Back

Rated 5 / 5 stars

Archbob

Read the damn post script under the Author Comments...
Freewayint make sure to put that MochiCoins are not need to have full game play in the intro...
Good game btw


People find this review helpful!

Bloons Tower Defense 4 Bloons Tower Defense 4

Rated 5 / 5 stars

Damn

Good shit here man. Kinda annoying with that logon thing even for that free upgrade. Still thats not really nothing to take away stars or points for, 5/5 10/10



Dj Sheepwolf Mixer Dj Sheepwolf Mixer

Rated 5 / 5 stars

Sweet

Dude this is the shit. Plan and simple. Any way to download the beat we make?


People find this review helpful!

Pandemic II Pandemic II

Rated 5 / 5 stars

lmfao

WHole word infected, then they come out with a vaccine. And I have a random lil boat just wondering around the alantic. Pretty damn funny



Dragon Boy Dragon Boy

Rated 3.5 / 5 stars

Nice glitch

Pretty fun so far. but every time I buy a shrrom or some food it comes up as a sword.


People find this review helpful!

Madness Deathwish 2 Madness Deathwish 2

Rated 4 / 5 stars

Nice

Lil problem with the death wishes though, for like 5 levels they won't reconize the kills I get.


People find this review helpful!

Puzzle Lines Puzzle Lines

Rated 4.5 / 5 stars

Haha!

Got past level two. Can't beat 3 though... ><



Body Ladder Body Ladder

Rated 3.5 / 5 stars

Dude

I got a major glitch in the game, I got the height bar up to where it just said "50" and wouldn't go up I reset my score bar to 0. And the most important part is!!! I clicked a clone on the head with the pistol, and used the Psy at the same time, and I just had his head exploding, lagged me out and made me restart Firefox. Fix and I give 5



Mastermind: WC Mastermind: WC

Rated 5 / 5 stars

Awesome

I really forgot I was playing a flash game here


People find this review helpful!

Solar Chiefs ONLINE Solar Chiefs ONLINE

Rated 5 / 5 stars

Dude.

This game is better then some games that you have to buy out there. Fun, umm. Need to get more skill points per level up though just like one more. But other then that its the shit dude.